آزادی

رهایی از بند بسوی معبود

آزادی

رهایی از بند بسوی معبود

یادآوری ظریفِ ظریف به خبرنگاران در حاشیه نشست هیئت دولت،

ه گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، در پایان نشست روز چهارشنبه هیئت دولت، خبرنگاران طبق معمول به سراغ وزرا رفتند تا سوال هایشان را درباره موضوعات مختلف مطرح کنند و باتوجه به خبرها و اتفاقات روزهای اخیر، دکتر محمدجواد ظریف، بیشتر از سایرین مورد سوال قرار گرفت، اما پس از طرح چند سوال و پاسخ های وزیر، برخلاف انتظار، هیچ خبرنگاری درباره انفجار بمب در کابل و تخریب بخشی از سفارتخانه ایران که یکی از مهمترین و تازه ترین حوادث روز بود، سوالی نپرسید و به نظر می رسید آنها چندان اطلاعی از حادثه ندارند.
 
در نتیجه، دکتر ظریف موضوع را یادآوری کرد و ضمن اطلاع رسانی به خبرنگاران و اشاره به اینکه تقریبا کل سفارت ایران تخریب شده است، با ظرافت آنها را واداشت درباره این موضوع نیز سوال کنند.
 
وزیر امورخارجه کشورمان ضمن پاسخ به سوال خبرنگاران، این اقدام تروریستی را محکوم کرده و جان باختن تعدادی از شهروندان افغانستانی را به دولت و مردم این کشور تسلیت گفت و کار سخنگو و مرکز دیپلماسی عمومی و رسانه ای وزارت خارجه را نیز سبک کرد.
 
 

00:0002:07
 
صبح چهارشنبه 10 خرداد 96 انفجار بزرگی در منطقه دیپلماتیک کابل و در نزدیکی سفارتخانه ایران رخ داد که موجب تخریب شدید بخش زیادی از ساختمان سفارت و مجروحیت سطحی چند تن از کارکنان آن شد. 
در این اقدام تروریستی که داعش مسئولیت آن را بر عهده گرفته است، دستکم 100 شهروند افغانستانی جان باختند. برخی از مقامات افغانستانی شبکه حقانی و نهادهای امنیتی پاکستان را در این حادثه دخیل دانسته اند.
 
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد